anabooh

We R who we R

Kategori: Allmänt

Got that glitter on my eyes!

Faan vilken bra dag! Har skrattat mej igenom den idag med och sjungit med i julmusiken vi spelat i butiken! Lovely!


Min ställis fick ragg idag när hon gick ut o rökte utanför butiken. Hon tackade vänligt men bestämt nej och vi skrattade o jag sa att jaha det är där man ska stå om man vill bli utbjuden.

Efter nån timme gick jag till gymmet och började köra. Efter en stund kommer en kille fram när jag precis satt mej o ska köra axlar, jag flög upp och tog ur musiken ur öronen o bad om ursäkt för jag trodde jag att jag tagitt hans maskin mitt i hans set. Han log och tittade ner och började: Eeh nej det var inte det...

...sen så bjöd han ut mej! Haha! Mitt i träningen. Med tanke på att jag inte är den som snyggar till mej när jag ska träna och att jag va lite halvsvettig får jag säga Emelie: I still got it! :D Haha.

Jag gjorde dock som Milana och tackade vänligt men bestämt nej. Dock en eloge till han att han vågade görat. Hur många av er skulle våga göra det i nyktert tillstånd med massa folk omkring...nej just det. Inte jag heller.

Nu håller jag på å tvättar och städar såhär på fredagsaftonen. Imån bitti ska jag möta min Annapanna på tc och fixa lite sen iväg o jobba några timmar sen kommer brudarna till jobbet när jag stänger så ska vi hem till mej och dricka lite vin och snygga till oss till Måbättrefesten. Kommer bli feeeetttkul :D


Min snygga Emelie


Jag i Halmstad i somras..Ge mej..






Kommentarer


Kommentera inlägget här: