anabooh

vansinnigt nöjd..

Kategori: Allmänt

Nyss avnjutit en härlig frukost bestående av godis och keso. Te och ska snart ta en shake. Dubbelmoral? Vaa?!!

Igår var jag ledig och det behövdes, jag tvättade hela förmiddan o färgade håret och städade.

Måste rekommendera Loreals nya hårfärg, jag brukar jämt bleka håret men nu vill jag inte göra det längre för det sliter ju nåt så otroligt. Köpte därför en ljusfärgning och det blev skitbra!! Det blev väldigt naturligt och fint, men det beror nog på att jag är såpass ljus i mej själv också. Känns mkt bättre än blekning.


Efter tvättning o färgningen slängde jag på mej löparskorna och gick ut o sparkade lite löv en halvtimme sen begav mej till stan och hälsade på mamsen som va i stan på kurs. Hann med o glida runt i lite affärer iaf! Mys!




Jag och världens bästa mamma! <3

Efter stan blev det träning, axlar, bröst och mage, fick lite nya magövningar igår men känner ingen träningsvärk idag heller! Jag måste ha blivit stark! ;)

Sen fick jag besök av en kompis som skulle hit på utbildning så vi gick o hyrde en film och köpte typ ett kg godis och chips. Så idag blire ännu mer träning.. Jaja..
Tränar man så får man äta vad man vill, så säger min mamma o då äre så!

Sen finns det ju så jäkla mkt gott och tråkigt o leva hela livet hungrig som fan..Nä då äre nog lite bättre o ha lite mer o älska än o se ut som en benget. Det kommer jag aldrig o göra iaf så jag njuter av det goda! :)
Men ska skära ner på sockret iaf, sån jäkla sockertorsk är jag!




blondie and brownie..



Nu ska jag dricka lite mer herbalife örtdryck så jag blir pigg och ta en prommis till jobbet. Idag har jag lovat Martina att vi ska gå på Zumba. Jag ångrar mig redan.

Ha en bra dag!

Kommentarer

  • Martina säger:

    haha tönt! det kommer bli as kul :D

    2010-11-03 | 10:56:38

Kommentera inlägget här: