anabooh

vakt/matchmaker?!

Kategori: Allmänt

Nu har jag städat undan, duschat och bäddat rent. Man ser till och med golvet nu. Jag kan säga att det var TRÅNGT att bo tre brudar i min lilla shoebox. Men mysigt! :)

Igår blev det såpan för hela slanten. Vakten gillade oss och släppte in oss i vipkön så det var ju bra. Fattar inte att det alltid är sån jäkla kö dit alltså. Eller jo för det är så jäkla bra! Sjukt mkt folk och grym musik.

När vi gick ut fick jag inte med mej min halsduk så jag gick in igen och sa till vakten att jag glömt en sjal och en karl där inne. Det var nämligen Stjernis som hittade en leckerbiss som hon ville ha.
Så vakten frågade hur han såg ut.
Efter en enkel förklaring så sa han men du beskrev just 95% av våra manliga gäster.
Stjernan:
- Ja men han ser ut som den där kändisen xxx.

- Ja men det är ju han!
Ska jag fixa honom?

Sen drog han iväg in och strax efter kommer ovannämnde och ger Stjernan en bamsekram o sitt telefon nr! Haha Klockers! Vakten ligger på plus efter gårdagen!











Jocke och Stjernan på fredagen


Sköning


Brillorna gjorde succe även igår. As always.




TACK min älskade vänner för en fantastisk helg <3


Kommentarer

  • Stjernan säger:

    Hahaha Klockers som fan!!! :D

    2010-11-21 | 22:46:07

Kommentera inlägget här: