anabooh

Kycklinghjärta

Kategori: Allmänt

Igår jobbade jag sen körde vi igång och dricka vin på jobbet efter stänging, riktigt kul, alla va på topp.
Så kul att vi fått sån bra stämning på jobbet nu. Det är ju så sjukt viktigt, det är ju där man spenderar den mesta tiden.
 
Vi tog tuben och åkte till Huvudsta och mina hoods för att käka libanesiskt. Det julbordet var ju en flopp kan man säga. Men vi fick i oss nåt kycklinghjärta och lite hummus iaf.

Sen fick jag uppbackning av vakten där, för garderobsnubben hade slarvat bort min stora träningsväska jag lämnade in. Han påstod att jag inte hade lämnat in någon väska, för det fanns ingen där. Jag fick hoppa in bakom och leta och leta men hittade den inte. Till slut kom en till som jobbade där och frågade vad problemet var, jag o vakten förklarade, killen gick raka vägen in lyfte på massa jackor och tog fram min väska. Är det den här?
JAA!
Vadå skumt att han visste precis vart den låg men garderobkillen sa att jag inte ens hade lämnat in en väska.
Pack!
Fy fan, där sätter jag inte min fot igen..

Jaja,

Jag, Natalie och Joanna dansade loss lite med magdansösen som uppträdde sen fortsatte jag o Nattis mot stan och mötte upp Henke o Anton på Collage. Riktigt kul kväll!


me at work





Marjane och Milana

Malin och Lena


Joanna






Nu ska jag kila till affärn o köpa mej lite lussebullar och muljust.

Och ikväll är det final episode av Ensam mamma söker. Jag har blivit helt fast i det programmet.
Åå vad jag ska böla!




Och Henke, jag hoppas du har mina brillor i säkert förvar!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: