anabooh

Tårar

Kategori: Allmänt

av lycka, förväntan och oändlig kärlek! Det kom det från mina ögon idag när jag gick in i min bästa vän Linda och Martins fina barnrum de inrett till älskade bebis som kommer snart. Gud så fint det var! Ryser när jag tänker på det.

-Nej men Anna, du och Martins mamma! Sa Linda när jag började böla. Haha.
Jag skrattar oftast men jag är otroligt blödig också. Men det är så otroligt STORT, ett litet liv ligger i hennes mage och snart snart kommer det ut och ska vara med oss hela livet.
Jag längtar så jag vet inte vad!

Det är nu, det verkligen verkligen känns att man flyttat ganska långt bort.
Nu när man verkligen vill vara delaktig så mkt man bara kan. Vi som gjort allt tillsammans.
 Du o jag.
 Skrattat, gråtit, festat, tränat, busat och haft så otroligt många underbara stunder tillsammans.
Tre minuters promenad ifrån varann. Nu är det två och en halv timme emellan oss. Vi lever helt olika liv.

Men vänskapen kommer alltid bestå.

Jag är så otroligt tacksam över alla mina fina underbara vänner. Ni anar inte hur mycket ni betyder för mig.

<3 Min familj och ni vänner är mitt liv. Tack för att ni finns!
<3



Det här fina overallen fick bebis av mig idag
Från Lindex såklart :)


Igår blev det sent, mister T kom och hämtade mig så såg vi lite film och umgicks. Var kul o ses en sväng.
Senast var ju i somras i Halmstad. Tiden går sjukt fort.

Började morgonen idag med en prommis till Sara med Bobbsi och hade frukostmys med henne.
Stort GRATTIS till dig gumman som fått jobb här i Stockholm!
Sååå kul.

Sen tog jag en timmes powerwalk i det underbara vädret.




Underbart

Sen åkte jag som sagt hem till Linda och Martin.
Fick lov att ha GPS till skräddarbacken. Bra Anna.
Ja jag har dåligt lokalsinne.

Linda hade bakat och ni ser ju hur gott det var!



Imån ska jag träna som fan!!

Gonatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: