anabooh

Längtar!

Kategori: Allmänt

Idag ringde jag o grattade världens bästa pappa. Fick enorm hemlängtan idag så funderar på att åka hem imån efter jobbet och krama mamsen o pappsen.

Igår var det fest på gymmet! Jag och Natalie stängde butiken åkte hem till mig och gjorde oss i ordning, Anna anslöt och vi drog iväg mot festen, dock kom vi lite sent så vi missade det mesta av maten. Men vin fanns det gott om så det fick vi i oss iaf.. Riktigt kul kväll! Gott om trevligt folk, glada miner, dans på bord, åldersdiskussioner och solariesex. Kan säga att jag kommer inte sola på det solariet igen. Jisses. Sanera mera!



Nattis med kallt kaffe 


Jag o Natalie


Tim och Anna


jag o BorlängeBjörling körde brillor


Kispi och Skilling


Min goding <3



När de andra drog ut drog jag hem och sussade innan kl ett..vilket jag var överlycklig att jag gjorde idag. Jobbet gick seeegt idag..

Men när jag kom ut från jobbet så stod världens bästa Emelie där och väntade som gubben i lådan!
Fyy tusan vad glad jag blev!
 Du är bäst älskling!

Så vi gick och köpte kebab, hamburgare, godis, chips och dipp och hyrde film.
Så vi har legat i min säng och myst o frossat hela kvällen. Underbart.

Nu står magen rätt ut. Nattinatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: