anabooh

Inneboende..

Kategori: Allmänt

Kom hem till Borlänge för ett tag sen. Myys! Snön ligger vit här, dock en aning blaskigt på backen men jaja.

I helgen är jag leeeedig och det ska bli såå skönt! Ska börja fredagen med ett rejält träningspass sen iväg till Liljeholmen och luncha med världens bästa exchef Carola! <3

Sen möta upp två av de bästa, Sara och Stjernan kommer nämligen på besök och som det ser ut nu blir Sara kvar efter helgen som inneboende då hon antagligen kommer få jobb här! Är så glad!

Du är så duktig gumman! <3





Best friends <3



<3

Imån åker jag tillbaks till stockholm och då ska jag även träffa en annan barndomsvän. Niklas ringde just och ska på kurs imån i stan så ska försöka hinna med o träffa honom.
Välkommen till Annas bed and breakfast..


:)


Nu ska jag gå ner och pussa på min älskade hund som varit hos vetrinären. Pluppisen har fått diskbråck..Usch har drömt mardrömmar inatt och gått med gråten i halsen imorse innan jag fick prata med pappa och höra vad det var för fel på honom. Så hemskt när djur mår dåligt och inte kan berätta det..
Men nu har han fått medicin så vi hoppas att han snart mår bättre.


Bobby bus - Mannen i mitt liv <3

<3 Älskar dig <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här: