anabooh

INGA KOMMENTARER!

Kategori: Allmänt

Jag har just varit filmstjärna åt Martina o Migge..det finns mkt jag skulle kunna skriva om gårdagen.. men jag får nog hoppa över det..GÄLET! kan man säga. Det var gott om vin, fina vänner, mer vin, mindre körkort, mer utslängda människor, champagne, mindre kontokort och vissa kräktes hela natten. Men vi var inte fulla utan bara en släng av pollenallergi.
Jag var iaf inte full utan var ordentlig och åkte hem i god tid och åt upp mitt o Martinas godis. Hon var ännu mer ordentlig och åkte hem ännu tidigare. Dålig sambo var hon dock. Men nu är hon o Migge i min säng o kollar på hur en bloggare jobbar.

Mitt pass är för tillfället ute o åker tåg så vi ska snart åka ner och möta upp det. Ska bli kul o ses igen! Var längesen!

Sen ska vi till kista och köpa skinnleggings och kycklingfileer på Lindex!



Martina inringad



Sofie och Sanna i min säng


Martina o jag <3


Best friend! <3


Idag är han tött.

En sak till:
JAG BETALAR!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: