anabooh

I'll give it to someone speeeecial!

Kategori: Allmänt

Lycka är två tandborstar i badrumsskåpet..Ja eller nåt sånt läste jag förut.
Jaa det är bra mysigt med en sambo. Jag sitter i sängen o ylar med George Michael o hans Last Christmas o dricker te och Sara står o snorar och plattar håret. Vi har så mysigt så! :)
På kvällarna är det någon som väntar på en och så har jag någon att äta fruktsallad med.
Igår plöjde vi igenom någon dansk realityserie som vi fastnade för.



Sambosarna <3


Nu ska jag klä på mig ordentligt och gå ut o ta en härlig morgonpromenad i detta vackra vinterlandskap!
Denna morgon började bra mkt bättre än gårdagen. Då ringde jobbet och väckte mig kl tio, jag började kvart i...Första gången men nu har jag gjort det å.

Ha en härlig dag foaaaaks!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: