anabooh

"Idag kommer du dö!"

Kategori: Allmänt

Ett sånt fint meddelande fick jag idag av min käre vän och pt idag.
Jaa nog fasen körde du slut på mig! :)

 Jag kände mej redan halvdöd när jag kom till gymmet, vilken dag! Tokstress på jobbet som vanligt, men idag var en sån där dag då allt skulle strula också..
Sen fick jag pisk så det hette duga, tror aldrig jag varit så slut i armarna som idag. Men det är bra! :)

Nu har jag fått i mej min kesoburk och massa päron. Imån kommer lönen och jag längtar.

Snart ska jag slänga mej i min sköna säng och breda ut mej så mkt jag bara kan, imån kommer jag nämligen dela den då min bästa Sara kommer hit från Borlänge och ska flytta in hos mig så länge tills hon hittar något eget!
Ska bli såå kul att hon ska flytta hit!

Nattinatti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: