anabooh

föll pladask..

Kategori: Allmänt

Igår när jag stressade till jobbet, gjorde jag årets första vurpa..jag brukar vanligtvis vara värre än Bambi på hal is på vintern och klara av några rejäla vurpor. Men igår var det plusgrader, blött och löven låg och lura på marken. Efter en stund låg även Anna Hansson där.. Jaja det gick bra, det gick bra! :))

Nu ska jag kila iväg till jobbet, solen skiner tillomed, hoppas på en bra dag! Jag ska tömma tio korgar strump har jag lovat the boss så det är bara o köra till stängning. Sen blire gym, rygg och lite kondition tänkte jag.

Om några veckor blir min bästa vän mamma till en liten skrutt...Känns helt otroligt, overkligt, fantastiskt och vackert! Jag ryser bara jag tänker på det! Jag längtar! <3
Älskar dig o bebis så mkt!


<3 du o jag forever and ever! <3




Kommentarer

  • Linda säger:

    Vad du är söt vännen! <3 Jag och bebisen älskar dig med! Jag gillar verkligen den där bilden på oss, men det är några år sen ;)

    Ha en mysig helg älskling!

    Puss

    2010-11-04 | 22:25:23

Kommentera inlägget här: