anabooh

finally...

Kategori: Allmänt

Äääntligen har mitt internet börjat fungera igen.


Helgen har varit så jäkla bra! Så säger jag efter varje helg känns det som men faan va kul vi har! :D

 Fredagen började med att jag o mamsen drog iväg till kupan och shoppade lite, sen åkte vi och hämtade min Tuwis på dagis, sen en snabbis till mitt gamla jobb och hälsade på brudarna där. Sen blev det hem till min farbror o faster och väntade in Wilma som kom från skolan. Så var jag o mamsen barnvakt och myste där med mina älsklingar i några timmar, sen var det o bege sig hemåt och packa ihop väskan för att bege sig till sthlm igen.




Finns inte ord för att beskriva hur mycket jag älskar er! <3


Blev en snabbis i blge på typ 24 h men det vare värt! Drack ett glas vin och fick skjuts upp till stationen av min andra farbror o faster och sen satt jag  i tele mesta delen av tågfärden.

På slutet fick jag dock så tråkigt så jag gick iväg till bistron och köpte mej lite vin.
Ett o ett halvt plastglas vin senare kan jag säga att fröken Hansson var mer än salongsberusad. Jag förstod inte alls hur det gick till men sen kom jag på att jag inte hade ätit nåt på hela dan. Rutinerat!!


Lallade in på pressbyrån och köpte mej en ceasarwrap (godaste som finns) hann ta två tuggor sen mötte jag upp Sanna och Sofie på tuben så åkte vi hem till mig. Jag började städa lite och de började dricka skumpa, Migge kom lite senare och även min Anna. Vi släppte att jag skulle jobba dan efter och tog taxi till soap. Där var det kalaslång kö och vi hade ju lite lammkött med oss, jag räknades tillomed in där, och vakterna va lite stränga på åldern så vi orkade inte chansa utifall så vi drog vidare till solidaritet där vi kom in direkt, riiiiktigt kul kväll, det blev all in!!

Mer för vissa mindre för andra! HAHA! ;)

Jag räknades in på det senaste iaf så hällde i mej två resorb innan jag somnade kl fem så kl tio var jag oförskämt pigg och fräsch!

jag o Sanna below

Det gick super o jobba och tänkte träna efteråt men Migge och Emelie förbjöd mej då vi skulle tydligen äta mat direkt så när jag kom innanför dörren så var det uppdukat med tända ljus och tacos till ett helt kompani! Ni är bäst mina fina vänner!
Somnade på soffan och söndagen jobbade jag återigen..träning och filmkväll blev det å.

Idag har jag jobbat och sen kört ett monsterpass på gymmet, skulle egentligen kört axlar och bröst idag men kispi skulle träna och övertalade mej att vi skulle köra ben och det kan jag lova att vi gjorde. Fy fan jag kommer ha träningsvärk imån men det är så det ska va!

Blev lite taskigt med bilder för mobilerna vägrar samarbeta med mej men det kommer..


Avslutningsvis så skulle jag vilja säga:

 stackars du som går in på din killes fejja och blockerar hans ex..

jag kan absolut inte spela spel.. Dont hate the player hate the game, eller hur var det nu Anna?

Imån ska jag städa och tvätta.

Helgen kommer bli legendary.

Idag fick jag en oväntad high five.

Hoppla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: