anabooh

Fett

Kategori: Allmänt

Jag gillar smör har jag kommit på. När man sällan äter det så är det fan asgott när man väl smäller på lite på en smörgås. Fett gott skulle man kunna säga.
Jeje..

Jag håller på å tvättar som vanligt in på natta...Laddar inför morrondan som kommer bli så bra! Ska upp o träna på morgonen sen ta mej till Liljeholmen och träffa världens bästa exchef Carola, så ska vi luncha.

Sen ska jag försöka hinna ta mej till en polisstation och kirra ett leg. Är inge bra och springa runt med körkortet när man är ute o svirar. När man ändå aldrig kör bil här i storstan menar jag :)


Kl 16.05 kommer min Stjerna med tåget från bolängääää så ska vi mysa runt på stan en stund sen blire iväg hem till Huvudsta o fixa oss och dricka viin o skvallra!
ÅÅåååå så jag längtar!!


Stjernan o jag brukar ladda med armhävningar innan krogen.

För övrigt har jag inget roligt o komma med idag. Har jobbat, stressigt som vanligt och sen vart o kört ett rejält pass på gymmet, blev armar, mage och kondition.
Träffade som vanligt på mina tre musketörer där nere Martin, Henke o Kispen, alltid lika trevligt.

Till sist så blev jag så jävla nöjd imorse. Jag kom i mina skinny jeans! Alla vi tjejer har ju nämligen ett par smaljeans man alltid mäter med. För mig är det mina stl 164or från Lindex barnavd haha! Mkt stretch! :)
Så inge mer smör på mackan nu!

Tjohej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: