anabooh

Exposed...

Kategori: Allmänt

Nyss hemkommen efter jobb och ett rätt hårt pass på gymmää..
Träningen är fan min drog! Jag älskar det! Roligare blir det inte. Bra musik i öronen och andrenalinet pumpar, jag får sån glädje kick så jag vet inte vart jag ska ta vägen!

Om jag bara fick till kosten så skulle jag fasen vara i toppform men ioch med att jag jobbar så oregelbundna tider, plus att jag inte har ett kök plus att jag tycker det är sjukt tråkigt att laga mat till endast mig själv och att jag älskar att äta fruktsallad, keso och shakes och godis. Så blir det inte så.. Men livet är till för att njutas och jag har spenderat alldeles för många timmar, veckor, månader, ja år till att ha ångest över vad jag stoppar i mig.
Därför tränar jag stenhårt, men äter lite hipp som happ. Jag vill äta det jag tycker om.

Men mina filmjölksarmar börjar bli ett minne blott :)



Vill verkligen få bort fettet som omgärdar kroppen men jaja allt tar sin tid och så länge jag äter som jag gör så kommer det nog ta sin lilla tid. Men Beach 2011 tänker jag fan inte bada i vassen.

Dock vill jag poängtera att jag tränar till 95% för att jag mår så otroligt bra av det. Jag har så mkt energi jag måste få göra av med plus att det ger så mkt tillbaks också! Man orkar mer, blir starkare, piggare och gladare. Jag har helt ärligt aldrig mått så här bra i mig själv någon gång tidigare i mitt liv.

Mina nära omkring mig tycker jag spenderar för mkt tid på just träning, fokus på hur jag ser ut osv, för att de är rädda jag ska falla tillbaks i gamla spår. För ca 6-7 år sen hade jag en väldigt snedvriden syn på hur jag ville se ut och leva, vilket resulterade i manisk träning, snabb viktnedgång och sjuk fokusering på vad jag stoppade i mig. Matdagböckerna jag skrev har jag fortfarande kvar, även om det är en aning jobbigt att läsa dem, men det är en viktig del i mitt liv och jag vill ändå ha kvar dom, skulle något oväntat hända och man skulle hamna i fel tankesätt kan man läsa dem och komma ihåg hur man mådde.
Sådant destruktivt leverne önskar jag ingen.

Nu blev det himla personligt detta, hur som helst, jag lyssnar på min mamma som jämt sagt att så länge man tränar får man äta vad man vill.
Punkt.

Nu ska jag äta kaviar med lite ägg!


Till sist vill jag tacka min underbara vän Nathalie som ska jobba mina tre h jag var uppskriven på julafton.
TACK fina du! <3

Kommentarer

  • Erik säger:

    Helt rätt attytid Anna hoppas träningen rullar på du verkar vara i fin form.

    2010-11-28 | 17:52:24
  • Anna säger:

    Tack så mkt Erik! Hoppas du mår bra!

    2010-11-28 | 18:19:05
    Bloggadress: http://anabooh.blogg.se/

Kommentera inlägget här: