anabooh

Drama drama!

Kategori: Allmänt

Mina flinka fingrar lyckades radera det förra inlägget jag skrev i lördags men nu är det där igen.
Som sagt helgen blev verkligen legendary! Haha! Sjukt det! Men kul!
Lördagen skrattade vi så vi fick kramp i magen, maten för dagen började med pizza till frulle, jag började dock med en herbalife shake men sen blev jag grisen och åt upp Martinas rester av calzonen.

Sen flummade vi omkring i Huvudsta och sen bloggade jag lite och sjöng o drack ett glas vin medan Migge o Martina låg i min säng o tittade på. Sen åkte vi till centralen, hämtade mitt pass, gled runt på stan, käkade donken o sen hem o Martina slocknade i sängen en stund. 

Vid sjutiden kom Sanna förbi och hämtade sin jacka o mob som hon inte fick med sig från solle kvällen före. Då kom vi på att det nog var lika bra och dricka lite mer vin så då gjorde vi det, fixade oss på en kvart o drog hem till Sanna i sumpan, jag o Martina delade på en kebabrulle o sen festade vi på o drog sen ner på stan. Fick även besök av en sur Tiger och en trevlig pirat. Flumkväll det med. Kul!

Gårdagen startade vi som vanligt med frukost på pizzerian i huvudsta, fortsatte hem till Sanna o käkade godis och kollade på Pretty woman. Sen åt vi kebab på kvällen igen och hyrde SATC2. Bra söndag!

Idag har jag jobbat hela dan och tränat. Det behövdes, vågen visade två kg plus efter helgens kebabfrosserier.

Idag gick brandlarmet i solna c. Mkt dramatiskt. Eller inte.



<3


Haha Martinas uppringda, fredag natt.... :D



Rose' is over and out for this season..


Jag dansade loss på bordet en sväng




SnyggSanna <3


Me..


Så snygga :) <3


Adde o Martina


Kommentarer


Kommentera inlägget här: