anabooh

Blond och blåögd..

Kategori: Allmänt

Ja det kan man då säga att jag är...i flera bemärkelser...på både gott och ont..

När en person säger nånting så litar jag blint på den. Att du säger sanningen till mig och att du aldrig kommer hugga mig i ryggen.

Nu är det tyvärr så att alla människor är inte så ärliga som jag tror att de är.

Min mamma tycker att jag litar för mkt på folk. Och ja..ibland har man gått på några rejäla nitar i livet för att man inte såg varningsflaggan i tid eller för att man helt enkelt inte ville se den.. Men jag vill inte gå igenom livet som en skeptisk, negativ människa som ska granska varje person jag möter negativt och tro att folk är falska från grunden.
Nej jag kommer fortsätta vara oskyldigt naiv och godtrogen. Jag kommer bli lurad igen. Och igen.
Men jag är positiv och vägrar tro något annat.
Jag säger bara en sak:
KARMA


Helgen kommer bli grym.

Livet är underbart.


Jag o några av det bästa <3



Nu ska jag kissa för jag har druckit en o en halv liter julmust.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: