anabooh

Vargtass..

Kategori: Allmänt

"Nu ska jag ut på morgonpromenad, ska du med?"
"Lägg av, jag äter choklad o ska lägga mig nu!"

Sms konversation med min pt halv sex imorse..
 


Idag vill jag baka!!!


- Vad pysslar du med då..
- Spelar i ett band..
- Jaha vad kul, vilket då?
- Du kanske hört talas om hoffmaestro?

svar ja, därefter mottog jag o Anna varsin drink. Vargtass. Sprit och lingondricka. Vi hällde den i slasken..

Började kvällen på soap, men drog vidare till solle nästan direkt. Kändes som det var lite halvfullt med folk igår faktiskt..

Ikväll känner jag mest för att mysa med film o sällskap..Men det blir väl utgång verkar det som..

Nu ska jag snart dra på mig träningskläderna och dra iväg till gymmet o köra lite armar och kondition efter en stadig frukost bestående mjölkchoklad o glögg.

Nån måste ju ge dubbelmoralen ett ansikte!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: