anabooh

Seek bromance

Kategori: Allmänt

är min favorit för tillfället.

Igår jobbade jag till stängning, sen blev det ett rejält benpass på gymmet och ca 45min kondition. Det behövdes. Huvva! Nu blir det hårdkörning och sockerförbud, iaf fram till jul :)

Jag skrattar fortfarande när jag tänker på helgen. Jisses vilken rolig, mysig och galen helg det var!
Jag älskar fasen Östersund o dess människor.

Maria, du o jag, jag älskar dig!

<3







Helgens citat:


"Han va trevlig och jag va där"

-min vän när jag frågade om hennes kväll.



"Vi gillar nakna människor som kan gå fritt bland andra nakna människor."
"Men jag har inte råd att betala terapi för tre personer"


Jag skulle vilja säga. MaryAna Hampi.
The DJs.


Nu ska jag gå ut o gå en långpromenad och hoppas på att min mage blir bättre.
Annars är det parasiterna som gör sitt. Let's hope not.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: