anabooh

Våga chansa för att vinna..

Kategori: Allmänt


Just nu snurrar det massa tankar och funderingar i mitt huvud...var iväg på ett möte idag och fick svar på många frågor men det gjorde även att jag fick fler och känner att jag måste tänka igenom saker och ting noga och många gånger.

Idag har min mage känts lite bättre, fortfarande ont i bröstet, men doktorn sa att det var bra o röra på sej så det blev 1h 10 min kondition och sen 40 min axlar, bröst o mage på gymmet. Så skönt, kändes som jag kunde tränat i två timmar till. Bästa av allt är att magen inte är så uppsvälld längre.

Dock har jag ätit lite naturgodis och druckit julmust nu. Men ja jaaa! Dubbelmoralen.

Är sjukskriven imorgon med men på torsdag hoppas jag jag är bättre så jag får jobba!
Sen är jag ledig i helgen, ska fråga om de vill ha extra på lördag, längtar lite till jobbet faktiskt! :)

Nu fryser jag som en tok.

Vart fan är prince charming när man behöver honom?!!


Just nu så längtar jag galet mycket efter sommar.

Här kommer några bilder från en underbar dag i somras då jag hade poolparty hos mina föräldrar i färjegårdarna <3


Jag o Kela o fanta o rose ! :)





Elin och Anna <3








Kommentarer


Kommentera inlägget här: