anabooh

Bittersweet..

Kategori: Allmänt

Blommiga pyamasbrallor, te och fruktsallad i sängen. Min lördag det.

Mått SKIT sista dagarna, haft ont i magen och mått illa konstant sen i söndags..hoppas parasiterna ger sig nu. Fick lov o gå hem en timme tidigare igår och imån ska Rosalba jobba mina timmar för jag pallar inte.. har inget mer planerat än att ligga i fosterställning hela dagen imorgon.

Fast det är ju klart, det är TREDJE advent imån! O jag har inte druckit glögg än! Det är nog rekord, brukar ju alltid tjuvstarta tidigt med den drycken, jag ÄLSKAR verkligen glögg! Får se då..

Gick o skulle träna idag, men hamnade på golvet i fosterställning i omklädningsrummet i tio min med sån fruktansvärd smärta i magen. Till slut gick det över o halvpinade mej igenom 5,5km på bandet. Tänkte det skulle bli bättre om jag tränade, det brukar ju bli det när man har ont i magen men det blev nog bara sämre.
Känns som jag gått upp femton kg för magen är så uppsvälld. Usch. Hoppas jag mår bättre imån.



Sjukt tråkigt inlägg.

Gonatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: