anabooh

Tuttfräs

Kategori: Allmänt

heela dan, faan va kallt det är nu alltså!!

Packat det mesta, imån bär det av till B-town, jag längtar som tusan!!!

Mest till mamma o pappa o mina små älsklingar Tuwis o Wilma <3




Tyvärr blir det en väldigt kort visit, ej bestämt än om jag ska åka bil med Jocke, eller tåg på juldan eller om jag ska åka kl fem på morronen på annandan med Sush o Milja...Fan att man ska jobba på annandan. Jag fattar inte att folk orkar ge sig ut o shoppa då, jag skulle stannat hemma o myst med familjen o släkten ist om jag hade varit ledig..


I söndags drog jag o Natalie iväg på kryssning, riktigt skoj! Vi sänkte medelåldern rejält vill jag lova.. :)
Natalie var på G o tyckte vi skulle bugga, javisst tänkte jag, sen vred hon mina fingrar ur led typ.




Så tre besök på akuten har jag nu gjort på mindre än två veckor. Klippkort?



För övrigt är det väl inte så mkt häftigt som hänt, jag har gått upp typ tre kg men är tydligen pga att jag börjat me mina p-pills igen så det är nog mest vätska som kommer försvinna snart, LETS HOPE SO!
Fluff o tuff känns dock lite större, det gör ingenting!!

Nej efter nyår ska det fan bli deff o hårdträning det här håller inte.

Men nu är det jul o då ska man ÄTA ÄTA o ÄTA!

Nattinatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: