anabooh

tror jag blev lite kär i dig igår..

Kategori: Allmänt

yeah right..

Fan vad kul jag hade igår! Började kvällen hemma hos Niklas. Det var the old crew: jag, Vickan, Anna, Elin, Niklas, Bengan, Danne, Micke, Gizmo, sen Ricky, Martin, Fredrik, Jonas, Stefan och sen kom några till..
Stämningen på topp, fan vad jag saknat er! Vi har hållt ihop sen vi var sexton och har haft så jäkla mkt kul och ingenting har förändrats!

Älskar er verkligen!!

Tog massa bilder som vi får lägga upp sen!


underbar dag i stugan för nåt år sen


akrobatik hemma hos mamma o pappa i färje




Bästa! <3 
 











Några roade sig med att mixtra med duschen och tvättstället vilket gjorde att jag Anna och Vickan blev dyblöta när vi trodde vi skruvade på kranen men i själva verket slog på duschen.
"Visst att det kan vara kul att vara våt men det är fan inte kul att vara blöt"
sant sant..

Bolle var riktigt kul! Ingen trodde på att jag var nykter..

Gårdagens bästa var Elins halvsluddriga utläggning i toakön:

"Alltså varför ska alla ta med sig sina julklappar dom inte vill ha o slänga dom i toaletterna på Bolanche för? De har ju spolat ner allting här! Man blir ju förbannad!"

Jag: -Elin! Vad fan pratar du om??!!

Elin: - Jaa, jag vet inte!!




Vissa var halvfulla, vissa var rätt fulla och vissa var dyngfulla.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: