anabooh

Kommer du hit imån eller??!

Kategori: Allmänt

Var min Marys första line när hon ringde nyss.
Jag: Vaart?
-ÅRE!!

Jaa älskling om jag var ledig så skulle jag hoppat på tåget direkt! Fy fan vad kul, åka bräda, skidor, gå på afterski o dricka ööl! Saknar dig med redan så mkt!



<3 LOVE <3

Idag var det drama drama i zolnat. Natalie fick in en stor träflisa genom skon rakt genom tån så jag bokstavligt talat har burit runt på henne genom centrumet till närakuten, där fick hon dock inte så mkt hjälp så nu sitter min gumma på akuten på Karolinska o väntar. Stackarn!



Nattis o jag <3


Blev 1h o 40min träning på gymmet idag! Bra bra! Träffade Tim där och djupa diskussioner uppstod om varför alla karlar stönar så jäkla högt när dom tränar. Haha.

Imorgon är det fredag och jag fattar ingenting för ovanlighetens skull. Vart sjutton tog denna vecka vägen??!
En vecka sen jag åkte till Norrland. Tiden går så sjukt fort.

Up next:

Kryssning med brudarna.

Jul i Borlänge.

Födelsedag och Nyårsfirande i sthlm.

Mary kommer hit!

ÅRE!


Jeeppp jeppp kommer bli awsome!

Good naajt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: