anabooh

GOOD JUUL!

Kategori: Allmänt

Ååå vilken UNDERBAR jul jag haft! Tack alla underbara som varit med ! <3

Började julaftonen med en morgonpromenad med mamma pappa o Bobbybus i tjugo grader minus. Kallt men skönt!
Sen var det bara o sätta igång o slå in de sista klapparna o bege sig till övre tjärna till farbror, faster o kusinerna! <3

Vi blev över 20 pers och jag fullkomligt ÄLSKAR när det är mkt folk på jul. Är ju van det sen man var liten att vi alltid varit många. Tyvärr är vi inte hela släkten samlade nuförtiden men är så glad att jag får vara med en stor del av den iaf :)


Åt god mat, jag o Wilmer får fortfarande sitta vid barnbordet och åldersnojig som jag är tycker jag det är bra :)
Fick ju dock världens bästa komplimang häromdagen av en kassörska på hemköp i solna när jag skulle köpa en energidryck..hon undrade nämligen om jag hade fyllt femton...! :)

Idag har släkten från mammas sida varit här och ätit o tomten kom även idag. Dagens tomte var riktigt käck o modemedveten i en rosa burberryhalsduk! Haha!

Nu ska jag gå ut o gå efter klämt i mej en halv ask paradis o kakor o massa mat.
"Vem kan stoppa mej när jag bara rullar fram.."

Ikv blir det borlänge iaf, dock lär jag väl vara nykter eftersom jag ska åka till stock kl fem imån bitti, jobbigt men ångest o åka hem ikv o sätta sej sj i lgh på arton kvadrat på juldan liksom..Får se om vi ses i vimlet!

Pöss!

Kommer bilder sen, sitter på mamsens sega dator..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: