anabooh

Fem och en halv timme..

Kategori: Allmänt

har jag spenderat på akuten på Karolinska idag. Lyckligtvis hade jag min underbara vän Martina med mig som sällskap. TACK hjärtat!



Tur du laddade upp med lite korv innan



De kom inte fram till något konkret om varför jag har så ont i magen och mår illa konstant. De tog massa tester och blodprov, men något jag inte har är parasitsjukan så det var ju skönt att höra.
Fått medicin nu iaf så hoppas det går över snart.





Märtan blev trött av all väntan <3


magsmärtor, sliten o illamående men försöker hålla humöret uppe :)



Nyss ätit kycklingsallad och baguette. Första riktiga maten på en vecka. Jättegott var det, men nu mår jag om möjligt ännu mer illa men doktorn sa det vore bra om jag kunde börja äta riktig mat så fort som möjligt.

Imån bär det iväg på nästa grej. Min vapendragare ska följa även imån sen ska hon laga middag, köttfärssås och spaghetti ska jag bli bjuden på! Mumma!



<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här: