anabooh

feel the andrenalin..

Kategori: Allmänt

trött, tröttare, Anna..ungefär så. Har just kollat på senaste Gossipgirl och ätit frukost i sängen.
Morgonmys

Egentligen skulle jag jobbat idag men sen tog de bort min tid, men imorse ringde jobbet o ville jag skulle jobba iaf så ska gå o klä på mej o köra nåra timmar på cirkusen. Sen gå o träna, hoppas jag har mer energi än igår, blev bara 50 min powerwalk, skulle springa men orkade en minut sen gick jag resten. Så idag ska jag försöka köra intervaller.


Två snygga LindexAnnor. Vi är ute på marknaden så ni vet.


Ja jag är ju inte som alla andra, innan jul var min plan att gå ner nåt kg, dock resulterade det i att jag gick upp typ tre kg, så tänkte att nu får man ännu fler kilon o gå ner eftersom man jämt går upp under jul. Men jag har lyckats gå ner två kg istället! Man ska tydligen frossa i köttbullar, rödbetssallad och en jäkla massa choklad.
 Ja jag gnäller inte!
Dock ska jag sluta väga mig så mkt, det sätter sig på huvudet, det viktiga är ju inte hur mkt man väger det är ju hur man trivs och hur kläderna sitter.

Om två dagar fyller jag 24 år!!!

Jisses, fan va gammal man börjar bli!!

Ha en najs dag hörrni!

pöss


Kommentarer

  • Lii säger:

    24 år? det är ju ingenting...en annan blir ju snart 25!!!!

    2010-12-28 | 15:57:24
    Bloggadress: http://livhe.blogg.se/
  • Anonym säger:

    bra där anna...man ska ej väga sej...d förstör så mkt...ysch!

    2010-12-28 | 19:52:25
    Bloggadress: http://carromello.blogg.se/
  • Anna säger:

    Haha nej kanske inte, men å andra sidan har du hunnit med o gifta dig o skaffat ett barn! Så du ska då inte känna nån åldersnoja Lii! :)



    Neej det ska man inte..lycka finner man inte via vågen! Däremot kan man finna den genom att stoppa nåt gott i magen ;)



    Kul att ni kommenterar, mer sånt! Puss!

    2010-12-28 | 22:35:34
    Bloggadress: http://anabooh.blogg.se/

Kommentera inlägget här: